سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
نماز جمعه عالیشهر به روایت تصویر

حوزه/ حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در رفح نابودی رژیم غاصب را نزدیک‌تر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: ولایت فقیه بهترین شیوه حکومت در جهان است دلیل بر آن هم عقلی، برای کسانی که متدین و مسلمان نیستند و هم نقلی از آیات و روایات برای کسانی که مسلمان و متدین هستند داریم.

وی افزود: دلیل عقلی، هر انسان عاقلی قبول دارد که هر کشوری رهبری می‌خواهد که حرف آخر را بزند، اگر این چنین نباشد هرج و مرج و بی‌قانونی می‌شود و نمی‌شود زندگی کرد و در همه کشورها هم حرف آخر را یک نفر می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ما هم حرف آخر را ولی فقیه می‌زند، ما از دنیا جلوتر هستیم برای کسی که حرف آخر را می‌زند شرط گذاشته‌ایم که باید دانشمند و فهمیده و عادل باشد، از روی غرض و مرض و منافع شخصی و حزبی و گروهی نباشد، هر انسان عاقلی قبول دارد که اگر ما به کسی که همه شرایط رهبری را داشته باشد دسترسی نداشته باشیم باید کسی که بیشترین شرایط را داراست به عنوان رهبر بپذیریم، چون امروز دسترسی به امام زمان(عج) امکان ندارد و کسی که به آن حضرت شبیه‌تر است، باید رهبر جامعه باشد.

حجت الاسلام حمیدی نژاد ضمن گرامی‌داشت یاد امام خمینی(ره)، اظهار کرد: باید خدا را بسیار سپاسگزار باشیم که نعمت عظیم ولی فقیه را به ما ارزانی داشت، حضرت امام(ره) ما را از چه سیاهچاله‌ای نجات داد و ۳۵ سال مقام معظم رهبری امام حاضر، چگونه توانست از میان این همه گرگ خونخوار ملت را به این جایگاه برساند و در این اقیانوس ظلمانی چگونه این کشتی را به ساحل نجات رسانده است.

امام جمعه عالیشهر، با اشاره به شروع به کار مجلس دوازدهم و تذکرات رهبر معظم انقلاب در پیام خود به مجلس، گفت: ایشان توصیه‌های مهمی داشتند، مجلس باید تعامل منضبط و همدلانه با قوای دیگر داشته باشد، رفتار جمعی صحیح و صبورانه در داخل مجلس، که شاهد بودیم متاسفانه بعضی از نمایندگان چگونه با عصبانیت و بیان سخنان دور از شأن مجلس، خاطره تلخی را برای مردم ثبت کردند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم منحوس صهیونیستی در رفح و حمله به چادرهای پناهجویان و قطعه قطعه کردن و سوزاندن ده‌ها زن و کودک در این حملات، خاطرنشان کرد: این جنایت وجدان‌های بیدار مردم سراسر جهان را به شدت آزرده ساخته است و البته قطعاً نابودی رژیم غاصب را نزدیک‌تر خواهد ساخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha